Ojdå

Ser att det var längesen jag bloggade... Hoppsan!

Jaha, idag har jag varit i skolan. Gjort klart statistik-kaptilet i matten och lärt mig "tallriksmodellen" :( på hemkunskapen...
Sen hade vi svenska och grammatik, vi fick lära oss om kunjuktioner/ subjektioner, interjektioner och prepositioner(tror jag att det heter...) Sen hade vi Elevens val och jag höll på att skriva klart en grej på svenskan, sedan gjorde jag klart matteläxan.

Sen kommer vi till det roliga. Jag och Klaudia skulle hämta Wiktoria, Klaudias lillasyster. Men vi ville att Hillan skulle följa med, och hon ville inte det själv. så vi övertygande henne om att vi skulle åka buss(vilket vi inte skulle) så hon följde med. När hon fick reda på att vi inte skulle åka buss fick vi "dra" henne halvvägs till hagalund. sedan hämtade vi Klaudias lillasyster och gick hem till Klaudia. Då var Carro redan där! Hon hade väntat på oss. Sedan gjorde vi inget tills ami kom, då spelade vi lite sims...

jaha, dagens tips: Berätta inte vart ni  ska förens ni är där!

(Ett litet skämt som kanske är tråkigt: Vad heter den elakste fisken?























Voldemört  (Voldemort)... Hehe....






Vi ses!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0