Tja

Inte för att göra er sura (igen) men jag är på skithumör (igen).
1. Serife har inte svarat på mina kommentarer vilket säger att hon är feg(eller inte har tid).
2. Jag måste göra allt jag inte vill, fira en vuxens födelsedag på nyårsafton. Och åka upp till min farmor och komma hem dagen innan "första skoldagen" . Och jag får/ kan inte vara med mina kompisar något mer på lovet pga att jag är UPPTAGEN!!!!! Bara skit. Eller allt kanske inte är skit. Jag kan nu läsa böcker från min IPhone :)
Och min lillebror har fått mer skäll än jag idag!!!
Jag fick ju "leksaker" av mina kompisar.

Just nu tittar jag på Tarzan 2. Det vill jag inte, men jag får inte byta pga min lillebror!


Kommentarer
Postat av: serife

sorry bea,min data har varit pajj,har int bloggar s bra heller ska svara nu! p mina inlägg.

2011-12-31 @ 10:34:31
URL: http://riffemiffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0