Hejsan...

Hej! Nya boktips :
     Drakväktaren(del 1)
      Purpurdraken(del 2)
     Drakmåne(del 3)
Arvtagaren, del 4 på Eragon-serien.


Veckans tips:
Försök inte vara vän med alla eller byta ut vänner,
det funkar inte.


Tja... Vad har ni läsare gjort i veckan som gått?
Jag hade utvecklingssamtal idag och SO-prov på fredag.
Imorgon ska vi läsa på svenskan och på torsadg ska vi ''leka'' med datorerna!!
Snart är det jul och jag har inga idéer om julklappar till mig eller mibna kompisar...
Nu är det ni som får tipsa mig!
 Vi ses!!


En gullig bild:

                     Snart är det jul!!


Vi ses!!


Kommentarer
Postat av: klaudia

smink!!♥♥♥♥

I ♥ my bff!!

2011-11-16 @ 22:00:50
URL: http://loveminy.blogg.se/
Postat av: Carola

Jag hade Matte prov skrev 5+2=0 Haha

2011-11-17 @ 17:00:10
URL: http://www.carolahe.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0