Om igår!

Hej, som ni redan vet så var jag vid centrum igår och sålde grejer.
Det var till scouterna, och vi fick ihop runt 1000. Jag hade tagit med några leksaker och Patrik också!
Sedan sålde vi scoutljus och scoutetiketter.
Jag stod där mellan 12 och 5, och jag värmde mig aldrig.
Klaudia frös jätte mycket, stackars henne :(
Hillan var hungrig, och Ice(Kritthapat) sprang bara runt och lekte. Jag vet inte om det var runt fyra, men där någonstans så kom Serife och köpte två av mina böcker :)
 Tja... Finns det något mer som är roligt? Idag ska jag bara plugga till mitt engelska-prov och spanska förhör.
Och jag kommer nog inte få alla mina böcker jag vill ha i julklapp...

Jaha ett litet tips: Bättre att vara för varm än för kall.

Det märkte man av igår!! Hejdå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0