Ändrade planer!

Hej igen. Jag somnade inte på skrivbordet! :)  Men jag och min mamma har ändrat oss, vi ska inte till Chokladutställningen! Jag har ett prov att träna till och sen så slutar det om typ 3 timmar! (Och då har man inte sett allt!) Så det kanske var bra att jag inte tog med någon kompis... I alla fall så kommer jag förhoppningsvis lägga in Dagens tips om jag kommer på något senare idag!
Tror inte att jag lägger in några bilder idag!
 PS. Ska se om mina kompisar kan hjälpa mig så att jag kan börja lägga in verklighetsbilder och inte bara från Google! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0