Bloggpaus????

Hej igen!!! Det där med bloggpausen tar jag som ett undantag just nu. Jag ska äta frukost och sen ska jag ner till Solna centrum och till bibblan för att hämta ett pris jag fått!! :D ♥ Lite nya tips i olika kategorier: BÖCKER: 1. Harry Potter-böckerna, JK Rowling. 2. Rum 213, Ingelin Angerborn 3. Sorgfjäril, Ingelin Anger born 3. För alltid, Ingelin Angerborn 4. Puman, Laura Trenter 5. FABLEHAVEN den förbjudna skogen, Brandon Mull 6. FABLEHAVEN Aftonstjärnans hämnd, Brandon Mull 7. Eragon-böckerna, Cristopher Paolini MUSIK: 1.Price tag, Jessie J 2. Coconut tree, Mohombi IPHONE: 1. Viber 2. WhatsApp 3. 10.000+ Wallpapers HD 4. Emoij 5. Novasoftwere skolschema 6. Skolmaten Ha en bra ny termin!! Vi ses imorrn(i skolan för er som går i samma skola)!! Tar från och med nu en bloggpaus!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0