Hej

Jag har nyss bloggat från mobilen så jag ska göra lite mer omfattande berättelse, så blir det lättare att förstå. Igår var jag som sagt med morfar och mormor och vi åkte till ett museeum. Sedan åkte vi hem till mormor för att äta lunch, det blev spagetti med köttfärssås. Sen åkte v hem och jag tittade på Tarzan 2 med min lillebror. Jag läste lite i boken: Jakten på WONDLA sen gick jag och la mig. Imorse vaknade jag och spelade lite på min iPhone, sen ringde jag Klaudia som inte svarade och Hillan. Vi ska åka till husby-badet. För er som inte läser Hillans blogg så ska hon köpa en fågelholk så att hennes fåglar kanske får ungar!!! I alla fall så ska jag försöka få tag i Klaudia snart.... Mina tips står på blogginlägget från mobilen. Men jag kan komma med ett nytt: Impossible är en låt av Shontelle(den är rätt gammal) men den är bra. Vi ses, sorry för att jag inte kan lägga in bilder från datan! Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0