Hej, jag hann!

Vad kul, jag hann faktiskt blogga idag! Idag har vi varit hos Hillan(även nykallad hyllan ^_^)!


Dagens tips: Jättemånga böcker är felstavade, men strunta i det!! Det är ju inte föfttarens fel utan bokförlagets!

Jag tror inte att jag ska blogga något mer, för jag skulle vilja köra The Sims 3. Vissa kanske tycker att The Sims är tråkigt, men jag kan finna det roliga i det!

Vi ses!
PS. upptäckte att vissa kompisar härmas genom att skriva egna tips på sin blogg! Det är helt okej men om ni ska ta några av mina tips och känner mig kanske ni kan fråga mig först?

Kommentarer
Postat av: hillan

jag är ingen hylla!!!!!!!1

jag är broccoli

2011-10-20 @ 07:41:02
URL: http://lovebirdies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0