Om hajken

Hejsan!!! Nu vet jag att jag inte har bloggat på länge... Och det är jag ledsen för. Men det jag är mest ledsen för är att jag inte vet hur man lägger upp videor på min blogg :( För då skulle hela helgen vara mycket lättare att förklara. Som maträtterna som lagades, huset, isbrytningen, bilresan, eldningen, Lovisas pyroman uppvisning(Nja, inte riktigt pyroman, elduppvisning tror jag..) och framförallt: Klaudia som åker skidor. Jag är också hemskt ledsen över att jag inte filmade hela hennes resa ner. Men samtidigt hade jag inte haft några händer då. För det tog minst 2 timmar att få ner henne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( Sen åt vi lu´nch och åkte lite till. Jag ska i alla fall fixa med bilderna så att ni får dem. Vi ses!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0