Hejsan!

Hej, idag kommer jag komma med sååå många boktips!

1. Skogens systrar (skogen), Petrus Dahlin del 1
2. Skogens systrar Flykten , Petrus Dahlin del 2
3. Skogens systrar Brunnen, Petrus Dahlin del 3
4. Tvillingarna Thornthwaites testamente, Gareth p. Jones
5. Älskade Danny, Linzi Glass
6. Syster varg, Anette Skåhlberg
7. Döden i dina ögon, Rachel Word
8. Ormfågel, Mats Whal
9. Synvilla, Karina Berg Johansson
10. Skuggvandrare, Magnus Nordin del 1
11. Blodets röst, Magnus Nordin del 2.

Detta är 11 av 152 böcker jag önskar mig i julklapp.

Jag har varit i skolan, haft gympa och matte där vi fick räkna ut triangelns area.
Sedan lunch, potatisbullar, och musik. Vi tränade på låten VÄLKOMMEN IN, av Veronica Maggio.
Sedan hade vi spanska, "alla" pratade och störde så vi fick inte sjunga utan såg istället två jättetråkiga filmer om tvåjättesöta djurungar. =) Sedan hade vi svenska och jag läste ut Drakväktaren!

Jag, Klaudia och Amita gick sen hem till Hillan och jag glömde göra Amitas matteläxa!

Imorgon ska jag ha "extra engelskagrammatik" istället för elevens val! (Det är för att jag ska lära mig mer till provet, alla som vill kan komma!!)


Vi ses!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0