Tja, jag har läst ny bok!!

Hej och förlåt för att jag inte skrivit på länge! Ska se vad jag kan göra åt det(skriva oftare =) ). Jag har haft hjälp att skriva en stund, min mormors katt har varit här. Nu ska ni i alla fall få veta vad jag har gjort idag: läst ut tre böcker.
Varav en är såååååååååå bra: Rum 213 , jag har den i min väska och ska nog börja låna ut den... Tipset idag kanske är att inte försöka hinna med allt och alla, utan att också kunna säga nej. Jag ska snart gå ut med min mormors katt, Molly!

Vi ses!!!

  Här är min mormors katter! Den svarta är Molly och den grå är Maja!!

  Här är de igen!!


Vi ses!!!

Kommentarer
Postat av: Amita

Naaw söta <333

2011-11-02 @ 17:13:40
URL: http://lovemyfriendz.blogg.se/
Postat av: Carola

Hihi, Jag har oxå läst böcker. Katarina von Bredow

2011-11-04 @ 10:27:06
URL: http://www.carolahe.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0