Bilder om vad jag gillar!!

 Jag ♥ Vargar!! De är så söta och intressanta djur! Om jag fick välja skulle jag hellre ha en varg än en hund som husdjur!
 Djurungar är nästan det bästa jag vet!!
 Som jag sa, jag ♥ Twilight!!
 Jag gillar min skola skitmycket! Har inte så många plus, men jag gillar den ändå. Jag lär mig mycket!
 Christopher Paolini har gjort Eragon-böckerna. Jag sitter och längtar tills den fjärde kommer ut!
 Det här är en av de mest välkända böckerna, och sorgliga böcker jag läst!



Kommer inte på så många fler just nu! Lägger upp fler sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0