Hejsan, ny bakrund!!

Hej igen.
Ledsen att jag inte har bloggat på länge, men det har varit mycket läxor och kompisar.
Jaha, nu är det Halloween och höstlov!!
Jag är även glad för jag har fått besked om att vi kanske ska flytta till jul!!!
^_^
Jag har en ny bakrund och det tack var Amita(lovemyfriendz.blogg.se).
Någon har varit inne på min blogg och tagit bort några länkar, ska se om jag hinner rätta till allt idag!
Jag har haft spanska och lärt mig om maskulinta och femeninta substantiv.

Dagens musik-tips:
1.What are words, Chris Medina.
2.Välkommen in, Veronica Maggio.
3.Coconut tree, Mohombi.


Tja, tack och hej!!
Vi ses!!!


Kommentarer
Postat av: Carola

Jag har en ny blogg. Fin design

2011-10-28 @ 19:47:58
URL: http://www.carolahe.myshowroom.se
Postat av: Bea

Jaså? Du skulle ju inte blogga, lägger i alla fall upp den på länkar!

2011-10-29 @ 16:54:05
URL: http://beastips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0