Hejsan!

Hej, jag heter Bea och är 11. Vissa kanske tycker att bloggar är till för att informera folk om dagen. Inte jag! Jag tycker den är till för allt. Därfaör ska jag NÄSTAN bara tipsa på den här bloggen. Jag kommer ge en massa tips om litteratur och vissa andra grejer! Som ett tips om mig: läs inte allt, ni får i er för mycket blabla (det säger mina vänner)! :)
Men en sak ni bör veta: JAG ÄLSKAR DJUR! Jag gillar även Harry Potter, Twilight och Eragon!
Jaha... Kanske kommer skriva mer fakta om mig några inlägg senare...

En bild som jag gillar:  

Kommentarer
Postat av: hillan

Ok. Gullig katt. Men det är sant, läs inte allt hon säger!

2011-10-14 @ 17:34:00
URL: http://lovebirdies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0