Många tips!

Tja, idag kom jag inte på något ''riktigt'' tips. Så jag tänkte att jag kanske ska göra många tips istället!
Som:


1. Om ni läser en bok så ska ni stanna upp lite efter varje kapitel och tänka igenom vad ni läst( jag gjorde inte det och jag kommer knappt ihåg vad boken handlade om).
2.Kom ihåg att inte stressa när ni läser! Då kommer man inte heller ihåg så mycket!
3. Om ni vill skriva, men inte kan göra några snygga hjärtan, så gör ni såhär: håll in ALT och tryck på 3.an till höger = ♥
4. Harry Potter är jättebra! Även Twilight och Eragon. Så läs dem böckerna!
5. Att filmerna kan vara helt vrickade när dem ska göras av böcker! Som i Harry Potter, enligt min kompis får inte Ron Piggelin(en uggla) i trean! Om det är sant så ska jag klaga!
6. Det här med att jag ska klaga är nåt mina kompisar har hört ofta den senaste veckan!( Ni kanske också får höra det några gånger).
6. Om ni ska sova över hos en kompis och ska vara uppe hela natten börni ha bättre teorier om hur ni gör än min kompis! Hon somnade vid halv elva!
7. Och kom ihåg att be om en säng innan du blir för trött om du sover över hos en kompis! ( Det hände mig, jag somnade på golvet!

Tror att det var tillräckligt med tips för idag! Kanske kommer med fler senare!


Kommentarer
Postat av: hillan

jag somna inte vid elva!!!!!!

jag ska klaga till den som gjorde den här bloggen

(bara skoja)

2011-10-16 @ 17:37:27
URL: http://lovebirdies.blogg.se/
Postat av: Bea

Verkligen? Jag trodde att det var jag som klagade! :) Och, du somnade vid halv elva då! :D

2011-10-17 @ 07:30:29
URL: http://beastips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0