Min kompis nya blogg!

Som rubriken säger så har en av mina bästisar en ny blogg.
Det är Carro som förut hade ''MelikeCarro''.

Dagens tips är böcker:
1. Kitty, av Carolyn Keene.
2. Vargbröder, av Michelle Paver.
3.Fablehaven, av Brandon Mull.
4.Testamentet, av Laura Trenter.
5.Dewey, av Vicki Myron.

Jag kommer skriva upp Carros nya blogg på länkar.
Plus att jag redan tipsat om Harry Potter, Eragon och Twilight.
Jag tror inte att jag kommer blogga mer idag...


Lägger upp en söt bild som jag tror jag ska ha som profilbild:




Vi ses!!
^_^


Kommentarer
Postat av: Anonym

nnnnneeeeeeejjjjj du ska ha katten som profilbilllllllddddd!!!!!!!!!:o

2011-10-29 @ 20:51:25
URL: http://loveminy.blogg.se/
Postat av: patrik

vilka är dina bästisar igentligen? skriv det på ett inlägg=)

2011-10-30 @ 12:58:42
Postat av: klaudia

kan du skriva något jag vill läsa!!hehe

2011-11-02 @ 10:11:55
URL: http://loveminy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0