Om fredag till lördag!!!

Hej. Blev nog inga bilder... Men nu ska jag göra ett kort inlägg om fredag till lördag(inkl söndag)!!!

Vi gick hem till Hillan, och såg filmer till halv sex(17.30). Då hade vi sett ettan och lite av tvåan, men i alla fall så gick vi ner till centrum och köpte middag. Ami, Klaudia och jag köpte mackor på SUBWAY och Hillan med Carro på MC Donalds.
Sen gick vi hem till Hillan och åt upp vår middag medan vi såg tvåan. När vi sett klart trean, runt tolvtiden(24.00) så var Carro tvungen att åka hem.
Och vid halv två, när Harry ska göra första uppgiften av trekampen så somnade Klaudia och Hillan. Men Klaudia gick att väcka en halvtimme senare. Inte Hillan. Så jag, Klaudia och Ami såg klart 4:an. Vi väckte Hillan och tvingade ur henne hur man byter film. Så vi bytte till 5:an  och efter en tredjedel sov Klaudia (03.30). Sedan somnade Ami efter halva(05.30). Så jag såg resten själv, fast Ami och Klaudia växlade genom att vara vakna i tre minuter och sova i en kvart. Vid sjutiden (07.00) somnade jag, då hade jag bytt till 6:an. Då åkte Harry med Dumbledore iväg för att söka efter en grej om Voldemort. Jag vaknade sedan vid halv åtta(07.30) och spolade tillbaka till där jag somnat. Fem minuter senare vaknade Hillan, Klaudia och Ami. Sedan såg vi resten av 6:an och dödsrelikerna del 2. För del 1 ville inte tas emot av Hillans dvdspelare.
Så sammanlagt sov Hillan sex timmar, Klaudia fyra och Ami två. Och jag en halvtimme.
Sedan så körde vi Kinect sports och Klaudia gick vid två(14.00). Sedan gick jag och Ami hem vi kvart i tre(14.45). Jag var hemma och duschade och spelade Harry Potter lego med min lillebror. Vid femtiden(17.00) somnade jag, så jag följde inte med hem till min morfars födelsedag. Jag vaknade vid tolv(24.00) och somnade om vid ett(01.00) på söndagen. Sedan vaknade jag vid tio-tiden på söndagen och har varit vaken sen dess(kl nu är 17.45).

På fredagen vaknade jag vi sju(07.00) och somnade vid fem på lördagen(17.00). Så jag hade varit vaken 34 timmar, 33,5 om man räknar med halvtimmen jag sov hos Hillan. Sedan sov jag 16 timmar här hemma!! Mamma berättade att jag var helt bakis efter att jag kommit hem. Jag visste inte vad jag gjorde eller sa! :)

Tja, det var nog allt om fredag till lördag! Vi ses!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0