Hej

Hej läsare! Jag vet inte vilka som läser min blogg, men jag vet att några läser. Nu har Ami(för er som inte vet) bloggat. Jag ska gå och lägga mig. Idag har det inte hänt något särskilt. Jag har pluggat och spelat Sims! På fredag - söndag vill jag bara informera att jag inte kommer blogga. Ska åka skidor med scouterna. Troligen inte på torsdag heller. Kanske på onsdag och inte på tisdag! Så jag kommer kanske inte blogga förens om en vecka. Men titta i alla fall för man vet aldrig. Jag ska tjata på pappa om ny musik till telefonen. Vi ses!

Lite Harry Potter-bilder (ni har sett de flesta)!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0