Hej igen...

Jag har uppdaterat bloggen med några nya länkar. Idag ska min kompis Patrik komma hem till mig med sin mamma och jag ska plugga. Veckan gick bra i skolan och jag klarade mig på fredag den 13:onde. Dog ni? Igår gick jag hem till Helena som har bytt blogg, men står på mina länkar. Jag har sagt det förut men Klaudia håller med mig: BAckstreet boys är BÖGAR!!! :) (Nu blir Hillan arg) Jag ska spela sims 3 och sen plugga. Kommentera om ni vill att jag ska göra om nåt på bloggen... Jag kan inte lägga upp bilder från datan längre, så jag lägger upp bilder från mobilen. Måste gå, ska äta frunch(Brunch)... Hejsvejs!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0