Förlåt

Förlåt för att jag inte bloggat länge!! Nu lyssnar jag om på alla Melodifestivalens låtarna. Euphoria vann, och jag hejade på den!! Danny blev skitsur. Jag har Inge kul, det har visat sig att några tjejer i klassen snackat skit om mig. Det hade jag faktiskt väntat mig eftersom jag kan vara lite tjatig. Men att göra det när personen ifråga är bortrest är lite lågt... Jaja, imorgon börjar skolan och jag är överlycklig!! Skolan<3<3<3!!!!

Vi ses!! Tips. Du missar saker när du är borta på skoltid. Och Katarina von Bredow är en ASBRA författare!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0