Jag

jag kan bara blogga från datan just nu... För mobilen hackar :( I alla fall så är Hillan sjuk, Carro upptagen, Ami hemma och Klaudia MÅSTE träna till glosorna!!! Har ni något tips att göra när man är hemma och inte orkar duscha förräns om en halvtimme?!? Tiiiiiiiipppppssssss!!!! 1. Att lära sig bromsa innan du åker över huvudtaget. 2. Att leta efter gamla grejer och läsa(skitkul!!!) 3. Göra det man ska på SO:n istället för att Leka med boken. 4.Alice in Wonderland, Avril Lavigne 5. (Jag fattar inte att jag skriver det här...) As love as you love me, Bakstreet boys (Jag hatar bögarna!!!!) Jag tror att jag börjar bli beroende av Harry Potter, jag vill bara läsa om böckerna. Om, och om, och om igen!!! ^_^ Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: klaudia

avril lavignealice in the wonderland!!!♥♥

2012-01-23 @ 20:22:53
URL: http://loveminy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0