Tips, bloggpaus?!?

Hejsan! Jag vet inte om jag ska ta en bloggpaus, tror inte det... Och det här med tipsen: 1. Gör inte vissa av dina drömmar verkliga... Jag drömde om att jag var en oskötsam elev och sabbade för lärarna... Inte så smart att göra den sann... 2. Hålla koll på tiden, både i skolan och hemma. 3. Cold case love, Rihanna 4. Tusen gånger starkare (bok o film) 5. Impossible, Shontelle 6. Just get out of my life, Andrea Demirovic 7. Nobody's home, Avril Lavigne 8. Price tag, Jessie J det var alla. Jag skulle kommit med boktips, men jag läser ingen bra bok just nu. Jag ska strax sätta in lite gulliga bilder om det går. Alla kanske inte är gulliga! Hejsvejs!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0