God jul

Jaa... God jul och gott nytt år!!!  I förrigår var det julafton och på lördag är det nyårsafton. Jag fuck några sims, böcker och preentkort mm. i julklapp. Ledsen att jag kanske inte svarat på era God-jul sms, men det var för att pappa hade tagit miitt simkort för att sätta in det i min nya IPhone!!!! :)
Jaha.. Det är jullov och på onsdag ska jag fira jul igen hos Helena med Helena, Carro och Klaudia! Jag och Hillan ska shoppa lite grejer i centrum dagen innan. Jag (som är så knäpp) längtar till skolan, vilket ger mig skäl att besöka den på tisdag. Jag glömde min mössa i skolan på avslutningen. Hehehe...

Jaja jag kanske ska börja blogga från mobilen(Iphone, inte min gamla) så vi ses!!!


 God jul

Kommentarer
Postat av: klaudia

hihi :/

jag fick massa saker i julklapp,men det ska jag bäretta den 28:de (okej jag fick inte så mycket.....men jag blev glad!!)

ses...den 28:de :D

2011-12-26 @ 23:12:05
URL: http://loveminy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0