Hej igen :)

Jag vet att det var längesen jag skrev(kommer nog att börja alla inlägg så...)

För det är så att jag KANSKE tar en bloggpaus...
Ett litet tips om HELENAS blogg, hon har slutat skriva eftersom den hackar.
Jag var hos Ami ett tag, sedan gick vi till Solna centrum för att hjälpa Carro med hennes läxa, min pappa var med på en av intervjuerna om Stockholms historia. (Fast Ami sa att det var Sveriges historia hela tiden... :)   )

jag och Klaudia, och resten av klassen, var på en SFbio idag. Jag hade faktiskt hellre varit med på svenskan och engelskan, men nej... I alla fall så är vi först med att titta på den, den var okej men jag gillar inte SEAN BANAN! Jag är inte heller så förtjust i komedier(vilket filmen var).

Jaja.... Inget mer att tillägga? Jo, jag är glad, för jag ska få en Iphone om  mina föräldrar hittar en... Och att vi KANSKE äntligen ska flytta!!! Det blir antingen till Klubben(typ) eller Hillans hus.

Jaja... Vi ses! (Förlåt för att ett annan inlägg redan har den här rubrikens namn!!)


                               

Kommentarer
Postat av: hillan

jag ska börja blogga med det tar ett tag för inlägget att synas på min blogg

2011-12-14 @ 23:03:31
URL: http://lovebirdies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0