Hej!

Tja... Har inget att göra....

Tips?
Har i allla fall kommit på vad Ami o Klaudia ska få! De ska få ------ hihi...

Det här inlägget kanske bara är onödigt? Hursom helst ska Amita, Klaudia och Hillan hem till mig efter skolan. Carro kommer efter halv fem för hon har hemspråk!!

Jag har kollat igenom mina böcker och ska packa ner de saker som ska säljas i en låda idag! Imorgon ska jag sälja dem på julmarknad vid centrum!! =)


Lite bilder på "hästar" soim Klaudia tipsade om, de är urgulliga!!!

 Syns det något?

 De två första är Twilight och Spike(Spike är egentligen Twilights drake). Sedan är det Apple nånting. Och jag vet inte vem lilahåret är, hon älskar mode! Sedan är det PinkyPie, hon älskar fester. Rainbow Dash, som älskar att flyga!!!  Och den om är minst, Flidershine. Hon är blyg men älskar djur!

 En mer passande bild på dem när de är  människor!

 Här är dem som hästar,  ser ni likheterna?

Vi ses!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0