Hejsan, mera bilder!

Tänkte fortsätta där jag var med mina bilder!

 Jag gillar som sagt var Eragon!

 Jag har ett eget marsvin, men det är inte detta. Men jag gillar marsvin!

 Jag ♥♥♥♥♥♥ tårtor! På min kompis kalas åt jag sju bitar, orkar och vill inte äta så många längre!

 Jag gillar även delfiner! Visste ni att de är däggdjur och att ungarna heter kalvar?

 Att vara här är skitroligt!!

 Jag gillar trädklättrande djur också, som koalor!

 Jag gillar julen också!

 Den här katten var min förut! Men hon har dött nu :( ....

 Jag gillar även Kinesiska muren, för att istället för att gå så åkte jag ner på stängerna man skulle hålla sig i! :D

 Av någon anledning tycker jag att pilbågar är coola. de är jättehäftiga då de kan användas till att träna sikte, styrka mm. Förr i tiden ansågs pilbågen vara det farligaste vapnet på länge. Armborsten var bättre rustad men tog längre tid att ladda!

Kommentarer
Postat av: klaudia

du åt typ upp hela tårtan hehe.och evy ått upp min pizza lol :D ♥♥♥♥♥

2011-10-16 @ 08:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0