Hej igen!

Hejsan, nu ska vi strax åka och jag vill bara informera er lite om att jag ska ta en bloggpaus! Jag kommer inte blogga från mobilen medan jag är i Dalarna, och när skolan börjar så kommer jag ha så mycket läxor och Nationella prov, vanliga prov och kompisar så jag kommer nog inte hinna blogga! Sen vill jag säga att min dator "lever sitt eget liv" och därför kan jag bara lägga in bilder från mobilen. Jag kommer hem från Dalarna på söndag, och på måndagen är jag upptagen från halv 3 till halv 5. Annars kan man slå en pling så kanske vi kan ses! Jaha... Var det något mer??? Vill bara påminna för er som läser min blogg att svenskaprovet är på onsdagen den 11 januari! Klaudia bör svara på sina kommentarer och Hillan, varför titta på skräckfilmer hela dan???? Och har det hänt nåt med fåglarna??? Hejsvejs! För er som går i min skola, vi syns på tisdag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0